2013. augusztus 2., péntek

Intenzív réz hajszín festése

Intenzív réz hajszín festése

 A vendégem kívánsága szőke/intenzív réz árnyalatú hajszín, barna/ violet – vörös oldal és frufru résszel.

 Diagnózis

A hajtő őszülési aránya 100%
A hajhossz és a hajvég festett kopott szőke/ réz matt árnyalatú.
A haj szerkezete festett száraz, vastagsága normál.
Előszőkítésre, előpigmentálásra nincs szükség.

 A hajtő őszülési aránya 100%



A kezelési terv összeállításában azt is figyelembe vettem, hogy a réz hajszínek festésekor a hajtő túlzott élénksége mellett a hajvég fénytelenné, mattá válhat.

Kezelési receptura.

Wella Koleston Perfect

A lenövésre szokásos módon kentem fel a hajfestéket.

Hajtő: 7/ arany 15 g + 7/ réz-réz 15 g +30 g 20 Vol
Frufru és oldalsó rész: 4/ violett – vörös 10g + 10g 20 Vol

Intenzív réz hajszín festése

10 perc hatóidő után spricnivel benedvesítettem a hajhosszt ,hajvégeket, és úgy hordtam fel egyenletesen az oldatot.

Hajhossz és a hajvég színfelfrissítése: 7/réz – réz 15 g + 1 g piros mixton + 32 g 1,9% +1 csepp argan olaj.
Frufru és oldalsó rész: 4/ violet - vörös 10 g + 20 g 1,9% + 1 csepp argan olaj

Intenzív réz hajszín festése

20 perc hatóidő után lemostam festést lezáró samponnal, és savas öblítést alkalmaztam.

Intenzív réz hajszín festése







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése